niedziela, 17 marca 2013

Post Pierwszy♫

Witam serdecznie wszystkich, którzy trafili na tego bloga. :)
Został on założony spontanicznie, w przypływie natchnienia i chęci rozpoczęcia czegoś nowego w otchłaniach internetu.

W ramach wstępu powinnam pewnie napisać coś o sobie, ale pozwolę sobie ten punkt ominąć, a podstawowe informacje przedstawię w rubryce "o mnie".

Nie umiem ładnie pisać, więc posty nie będą skupiać się na długich historiach, czy opisach dnia codziennego. Postanowiłam dać trochę swobody egoistycznej/snobistycznej części mnie i dlatego blog ten traktował będzie o... ubraniach i innych zakupowych cudactwach. Dość popularny motyw ostatnimi czasy, nie przeczę. Mam jednak w sobie taką drobną potrzebę dzielenia się ze światem moją radością lub rozczarowaniem, które pojawiają się wraz z nową paczką dostarczoną przez listonosza. Drugim czynnikiem, przez który zamierzam tu pisać są pytania, jakie dostaję odnośnie moich ubrań i innych rzeczy - tak więc blog będzie mocno recenzyjny.

Ważna informacja: blog w 80-90% dotyczył będzie rzeczy związanych z lolita fashion.

Zapraszam do śledzenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz